mattis02

Direktlänk till inlägg 25 januari 2013

Första inlägget!

Av Matilda - 25 januari 2013 16:38

Heey alla! Nu när man inte kan skypa längre utan webbkameran så tänkte jag börja blogga ist! Jag vet att det inte är samma sak, men ändå ska bli kul. Jag är en häst och foto-intresserad tjej som älskar va me kompisar och vara ute och göra saker. Senast gick ja på bio med en kompis. Vi såg sune i grekland bara mst rekommendera att kolla den. Iaf jag såg den med en kompis som också börjat blogga, har lovat att tipsa den. Den heter: Ebba.boll.bloggplasten.se elr nåt sånt ni hittar det iaf om ni söker på de. Men aja på bloggen är det ju meningen att man ska blogga om sånt som händer, problemet är bara att detta var en onormalt normal fredag. Dett ända som var anorlunda var att vi fick världens äkligaste soppa    Fast när ja kom hem låg där ändå ett berg av plättar och vindruvor på köksbordet ( Min favorit-mat) Det är bättre än två knäckebröd det   Annrs har det inte hänt mkt. Jag älskar ju att va ute me kompisar och va i butiker elr simma elr kolla på bio, men idag så var det verkligen IGNEN som var ledig. En skulle på fotbollsträning, en annan kunde inte för att hon skulle göra nåt me sin mamma. Det har bara varit jag och datorn idag.  Senast ja gjorde nåt kolla ja på bip med en kompis, vi såg sune i grekland bara mst rekommendera den.    Ja just det, den jag såg filmen me har också börjat blogga och jag har lovat att tipsa om hennes blogg. Bara sök på ebba.boll.bloggplatsen.se så hittar ni den. Det var allt för mig idag. Nej ja glömde igen ja hittade världens finaste bild på världen finaste hästras idag: Frieser! NU VA det allt för mig idag hej då!   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Matilda - 1 februari 2013 14:58

Heey allihopa! Bloggade inte igår heller men det blir så jag bloggar typ varannan dag eller så. Men iaf igår så hände det inte heller nåt särsklit, utom att jag fick kebaab   Goott....! Gjorde en header på Fhotofiltre men det funkade inte att lägga i...

Av Matilda - 30 januari 2013 21:36

Go kväll allihopa bloggar från mammas mobil min laggar sönder när jag försöker logga in Dx Det har inte hänt nåt tyvär, förutom att jag har legat och tittat på simpsons hela tiden ;DD Har druckit så sjuuukt mkt svartvinbärs-saft känns som om jag ...

Av Matilda - 30 januari 2013 12:24

Hej igen jag vet att jag bloggade för typ 2 timmar sen men det är typ det ända man kan göra när man är sjuk. Har ngn några tips på vad man kan göra när man är sjuk? Det ända jag har gjort hitills är att spela mitt favoritspel av mario och kollat på t...

Av Matilda - 30 januari 2013 08:55

Jag vet att jag inte bloggade igår heller men det är så mycket just nu, både i skolan och med kompisar och läxor Igår var jag på en workshop i skolan, det var nån som var med i en dansgrupp som hette nåt med "Freestyle fanatix" eller nåt sånt vi fick...

Av Matilda - 28 januari 2013 19:42

Heey jag vet att jag inte bloggade igår sry men det blev lite sent  Idag har det inte varit så mycket mer än att skolan började igen efter helgen. Joobbigt, tur att man har en av dom bästa mammorna i världen och få frukost på sängen imorse. I skolan ...

Presentation


Heey! Häst och foto-intresserad tjej på 10 somrar här som berättar om sitt liv på denna blogg!♥Tack ni som kollar bloggen♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken chatt-app?
 Facebook?
 Skype?
 Instagram?
 MSN? Nej ja skoja bara vem sitter inne på msn nu för tiden?
 Inget
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards