mattis02

Alla inlägg under februari 2013

Av Matilda - 1 februari 2013 14:58

Heey allihopa! Bloggade inte igår heller men det blir så jag bloggar typ varannan dag eller så. Men iaf igår så hände det inte heller nåt särsklit, utom att jag fick kebaab   Goott....! Gjorde en header på Fhotofiltre men det funkade inte att lägga in på bloggen sen   Synd hade jobbat så mycket med den... men jaja den som jag har nu är också ganska fin   Och så fick jag tre olika sorters halstabletter hoppas jag inte redan har sagt det... Det är såå trååkigt att vara sjuk! Lillasyrran är med en kompis det är så orättvist jag vill inte vara sjuuuk!   Snyft stackars mig... Men hittade iaf en bra grej idag. Ääälskar ju The Vampire Diaries och hittade denna coola bild

 

 
 Hehe ganska cool bild faktiskt... Nu har jag faktiskt hittat på en sak att göra jag kan skriva lite berättelser! Har faktiskt redan skrivit tre st men nu kanske jag skulle sätta igång på allvar. Aja Bloggar mer sen.
 
 
 
 //Mattis
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heey! Häst och foto-intresserad tjej på 10 somrar här som berättar om sitt liv på denna blogg!♥Tack ni som kollar bloggen♥

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken chatt-app?
 Facebook?
 Skype?
 Instagram?
 MSN? Nej ja skoja bara vem sitter inne på msn nu för tiden?
 Inget
 Alla

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards